Zambia - South Luangwa & Chipata



Album Zambia

Català:

South Luangwa National Park:
No podia marxar d´Àfrica sense fer un safari.
Al campament -fora del parc- al costat del riu Luangwa cada dia podiem sentir els “crits” dels hipopòtams i els veiem durant el dia refrescant-se dins l´aigua. 
Per la nit no pots anar sol al lavabo per les possibles visites d´animals perillosos. Vam poder veure de mooolt a prop el hipopòtams que venien a menjar la gespa al voltat del restaurant. I una nit vam tenir la visita d´un lleó ( ens ho van dir els guardes ).
Passejant pels voltants vaig veure girafes i un elefant però, em van cridar seriosament l´atenció perquè és molt perillós caminar per la zona; no em volien deixar tornar sol.
En el safari (en cotxe) vam poder veure un munt d´animals. Com a destacable; el nostre guia va sentir els crits d´alerta de perill dels micos, vem anar cap allà. Un lleopard va passar a un metre del nostre vehicle. L´animal caminava tranquil i majestuós amb una trentena o més de micos al seu voltant cridant-lo per alertar del perill. A l´altre costat un grup important d´antílops també seguien i observaven atentament els moviments del felí sorprenentment de molt aprop. I per acabar, tres vehicles més plens de turistes també es van afegir al seguiment del preciós i poderós animal. Fins que el lleopard va arrencar a corre i va “enganxar” a un mico petit, però el grup de micos grans van atacar-lo i van aconseguir que deixés al petit i el jove lleopart va fugir corrents perseguit pels micos.
Agraïments al Marcel Gerber que m´ha deixat posar algunes de les seves fotos al meu àlbum.

Chipata.
A la anada havia dormit a Chipata i vaig pensar que no tenia cap interès, però a la tornada vaig conèixer al Dube, al Tyotyo i al Richard. Els vaig gravar i em van convidar a quedar-me a casa seva. En tres dies em sentia com a casa amb bons amics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada