Tanzania

Tanzania



Català:

Tanzania. Un país enorme que he passat massa ràpit. M´ha agafat en plena època de pluges.
Al nord vaig acampar al costat del llac Victoria. Després vaig tirar cap al sud força ràpit atravessant pluges. A Morogoro vaig conèixer a l´Evans i a la seva familia.
Més al sud em vaig estar en un lloc molt bonic al costat del parc nacional de les muntanyes d´Udzungwa.
I ja molt al sud vaig visitar i acampar a les Kimali falls. On amb la ajuda del meu amic Pasvo vaig gravar a un rapper del poble.



English:

Tanzania. Very big country which I pass too fast. It was full rainy season.
In the north I camp next to lake Victoria. After I went south quite fast through the rains. In Morogoro I met Evans and his family.
More south I stayed in a nice place next to Udzungwa mountains national park.
And more south I visit and camp in kimali falls, where with the help of my friend Pasvo I recorded a rapper from the village.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada