Eldoret - Kenia

Album Eldoret


Català:

Eldoret.
Només arribar ja volia marxar, però sabia que hi hauria d´estar alguns dies. Al final després de 10 dies em va fer pena marxar.
Era el lloc on podria enviar el "carnet de passage" a Barcelona per fer-ne un de nou que m´haurien d´enviar de retorn. Algú em pot dir perquè collons no es pot renovar i ja està? També va ser temps per reposar el peu, vaig fer radiografies per assegur-me de que no tenia res trencat. Vaig arreglar varis problemes a la moto, vaig reestructurar-me l´equipatge ( sent un de sol, hi han coses que han canviat ). Vaig gravar músics. Vaig fer bons amics. Vaig anar a l´ església i a l´hotel ja em sentia com a casa.


English:

Eldoret.
Just arrived and I already wanted to leave, but I knew I would have to stay for some days. At the end after 10 days it was sat to leave.
It was the place where I could send the "carnet de passage" to Barcelona to make a new one that they would have to send me back. Someone can tell me why the hell can not be renewed and that´s it? It was also time to rest my foot, I did x-rays to make sure that there was nothing broken. I fixed several problems in the bike, I restructure my luggage (being a alone things have changed). I recorded musicians. I made good friends. I went to church and in the hotel I felt at home.

1 comentari:

  1. Mmmmmm ...... aquestes fotos em recorden els meus viatges ... finalment acabes sentin-te com a casa, gent que veus cada dia i fas les coses que cada dia fas a casa .. et sents una mica menys viatger i mes del lloc ! :-) una abraçada

    ResponElimina