El Rescat

Rescat


Català :

Abans de començar un viatge com aquest, ja som conscients que poden passar coses, però fins que no passen, no ets conscient de la moguda.
Com sempre, aquestes coses passen en el pitjor lloc. En aquest cas la fractura es va produir al lloc més aïllat pel que havíem passat en tot el viatge, al llac Turkana, apunt d’entrar a Kenya.
El menys important és dir que vaig trigar 4 dies en arribar a la Vall d’Hebron a Barcelona i que pel camí em van intentar immobilitzar la cama 3 cops i que els analgèsics a Etiòpia són escasos. I  el realment important per mi a comentar, és la dignitat amb la que em viscut aquesta petita aventura del rescat i els agraïments que vull donar a un munt de gent que ha col·laborat en aquest procés, especialment al Marc i a l’Aureli, que no han patit un dolor físic, però si psicològic, per poder-me treure d’allí i fer-me arribar a Barcelona. La seva currada ha estat espectacular i a sobre lluitant contra l’ineficàcia de l’asseguradora. Altres noms a destacar entre tota la gent que han col·laborat, són els meus pares, la Rachel i l’Àlex, que són els que em cuiden i em transporten amb tota la paciència que això comporta.
Cal dir que l’experiència ha estat espectacular, que els amics en aquest tipus de viatge es fan per sempre, i que ja estic nerviós per recuperar la cama i tornar-hi, ja sigui a l’Àfrica o a qualsevol altre lloc que pugui ser interessant on l’aventura estigui assegurada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada